Aae va?!

Fan vad depressed jag är, det här fan suger hårt!
Verkligen inte lust med nått, vill absolut inte göra uppsättningar imorgon eller åka och jobba sen nej tack!!!!
Sjukt jävla trälig dag, det var inte bara Bellas b-friend som hade en dålig dag..

Gaah, får fan löss på det här!
De blir inte bättre av att mitt hår står åt alla håll och kanter.
Då tror ni, "Ja men du har ju afro typ" men visst de har jag men idag vill de inte ligga åt de hållen jag vill!
ursch fy o bläh!

Aae, nu får jag ta mig i kragen jag ska nog städa mitt fula rum och packa ihop frisör sakerna tills imorgon, då jag även ska klippa o färga folk efter skolan.
Sen i helgen ska jag ju faktiskt på tävling och vara hästskötare ät min Bellus!
Fan va jag saknar att vara hästskötare skulle göra vad som helst för att få tid igen med mina fyra pojkar "/ </3



Jag saknar er, speciellt dig hjärtat <3

Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback
RSS 2.0