Back To School!!

Skola idag igen, snacka om att de kändes knäpp o va där igen ..
3 veckor har vi sluppit de men men det som åker upp kommer alltid ner.. Vår mentor hade ju saknat oss ialla fall, gullig är hon!
På morgonen hade vi färg teori och lärde oss massa bra saker om färg.
På eftermiddagen senare hade vi prov.
Jag hade fått tag i en Göran och jag klippte kort nacke på genom att använda tekniken sax över kam sedan fick han lite längre på sidorna och yttligare lite längre på hjässan, blev bra om man får säga't själv!
Vi fick inte direkt reda på våra betyg mer än att de som gjorde provet idag 8 av 18 i klassen fick VG som minst.
Vilket är skit bra måste jag säga, mina tjejor i klassen är perfa allihopa! Stolt klasskamrat är jag!!

Nehej, då var Bdb, fejjan och bloggen avklarad för idag. Dax att plugga lite kassa koder tills kassa träningen på torsdag på Coop!
Wish me luck, Ciao! ♥

Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback
RSS 2.0