Bellas Helg!

Vilken hälg det varit! Varit helt upptagen därför fick bloggen lida lite!
Jag har varit hästskötare åt min vän Bella i helgen.
Hon har ett ponny sto som hon tävlar fälttävlan med.
Så denna fälttävlans helg i Mantorp fick jag hjälpa damerna lite ;)
Nu ska jag skryta som en stolt morsa om henne, för stolt är jag dock en en morsa men men ...

I dressyren red hon på 54 straffpoäng, felfri i hoppningen och nollade terrängen PLUS att hon satte optimaltiden så hon slutade på 54 straffpoäng och spöade skiten ur alla!
Dom var sjukt klockrena både Bella och Florran. Så duktiga, säger de igen och kan säga de tusen gånger om jag är så jävla stolt över henne och sjukt glad för hennes skull. Hon var verkligen värd de, och det hoppas jag att skitungen förstår! <3





























Mina tjejer de där!















Själv blev man ju inte lite sugen på att ha häst, eller bli hästskötare igen...
Men man kan väl inte få allt tyvärr..
Då vare dags att plugga lite mer kassakoder då jag jobbar på Coop Extra imorgon igen :)
Ciao! ♥

Kommentarer
bella

du är för bra älskling! tack igen för allt <3



Blogg: http://isaabellamaria.blogg.se/
2010-04-26 @ 19:48:56
Ninna

Du får gärna bli Bellas hästskötare jag ser till att du har mat och dryck och varma kläder och en liten fickpeng då och då.

kramisar



2010-04-26 @ 21:06:32
Ida Emilia

Ni är ju för söta båda två! Jag tycker bara de är roligt och följer gärna med så länge jag inte jobbar. Kramar på er <33



Blogg: http://idaemiliah.blogg.se/
2010-04-27 @ 08:22:35




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback
RSS 2.0