Coop Extra!

Jahopp,
då var jag på Coop kl halv tre på intervju. Kom dit tjugo minuter förtidigt och kände mig skit löjlig så jag vågade inte gå in direkt utan jag satte mig utanför och glodde till det var tio minuter kvar.
Där inne i spelkiosken frågade jag efter Erika, visade sig att hon hette Ulrika (Y)
Men söta killen verkade inte bry sig han bad mig vänta frågade om han kunde bjuda på en glas vatten, söt kille!

Måste säga att med tanke på hur nervös jag va kändes de skit bra när jag gick därifrån. Och de gick nog bra!
För två timmar efter ringer dom igen och ber mig komma på fredag för möte med butikschefen!!!!!
Fan va glad jag blev!
Så, klockan nio på fredag ska jag till Coop igen på intervju och jag måste säga, nu är jag ännu mer nervös, allt jag måste fokusera på nu är att inte få för höga förhoppningar, lättare sagt än gjort!

Nu ikväll ska jag mysa med min vän från klassen, Fanny heter hon!
Kan ju passa på att rekomendera hennes blogg!
Fy vad jag tycker om den bruden,
trots att hon är min trögaste vän jag någonsin träffat haha :'D
Men här har ni min snygging!


Tänkte att senare i veckan skulle jag tipsa om lite olika Schampon jag har provat, så stay in touch ;)

Ciao! ♥

Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback
RSS 2.0