Dag 2 på Akuten

Var på akuten igen nu kl åtta imorse.
Fick ligga på en oskönsäng i över två timmar innan jag fick hjälp.
Väldigt roligt med tankte på att de fanns ingen tidning eller tv eller nått att glo på medans att man låg där. Och de var verkligen som om att ingen visste att jag var där, skit kul!
Tillslut blir jag förbannad och trycker på rödaknappen, efter 6 minuter kommer de en sköterska och jag frågar om jag ska ta prover eller om ja ska åka till vårdcentralen och göra de. Men nejdå, tio minuter senare kommer hon och ska ta blodprov. Och jag bara vet hur ont de gör, först prövar hon vänster armveck men får inte tag i nått kärl eftersom jag tydligen är svårstucken, och de gör så jävla ont! Det kändes som om att hon grävde runt me nålen (fast jag vet att hon inte gjorde de) och jag kunde inte hålla mig tillslut så jag börja faktiskt tjuta. Sedan skulle hon prova andra armen, no luck o jag grät bara mer, fy fan vilken smärta! De blev inte bättre utav att jag blev livrädd när hon började titta på mina händer, har tagit blodprov där en gång förut och det var helt groteskt!
De slutade med att en annan sköterska fick komma och göra provet på höger arm. Så nu har jag tre hål i högerarmveck och ett i vänster. Och fyfan va ont jag har, värken kan inte böja armen för mkt eller sträcka på den o fullt me blämärken runt om. Toppen (Y)

Men efter de helvetiska blodproven gav de inga resultat, jag fick åka hem igen med min magvärk, de rekomenderade inte ens värktabbletter! Visst jag är glad att det inte är något, men det gör fortf sjukt ont...

De senaste dagarna nu har jag roat mig med att platta mitt krull till hår...
Snacka om att de är fult xD



Får hoppas att Bella kommer i veckan och färgar o klipper mig lite, skulle vara grymt skönt!
Nu kommer Andreas snart och då ska vi fixa i terrariet sen ska jag fortsätta vila.

Ciao! ♥

Kommentarer
ninna

Krya på dig och hoppas du får reda på vad det är.

kramar Ninna



2010-04-14 @ 16:03:51
Ida Emilia

Tack så mycket!

Ja jag hoppas de, men vi får avvakta just nu och se, kramar



Blogg: http://idaemiliah.blogg.se/
2010-04-14 @ 17:22:49




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback
RSS 2.0