dåligt Ida !

Dålig uppdatering jag vet, sorry!
Just nu sitter jag hos Andreas och gör klart mitt APU arbete om praktiken. Senare ska vi käka Daim tårta och se film, mys!

Förra veckan va ju ett kaos. Men Praktiken har gått super, jag har lärt mig massor och har superkul! Jag kommer nog också bli inringd av dem när de har körigt osv, vilket är skit bra. Visar ju att jag har hjälp till me nått när jag varit där. Fick bra omdömen och lite bra hår produkter i fredags sista dagen.
Fredags kvällen spenderades med min Frida på skumparty. De var småglin, sliskiga killar och jag o Frida...
Vilken kväll säger jag bara, hahahahah!!

Roligt var att jag fick sova 2 timmar sen upp och provjobba på Coop Extra.
Men de gick skit bra de märktes inte alls att jag hade sovit 2 timmar jag var lika effektiv endå.
När jag senare kom hem på lördagen var jag helt död, inte okej!
Och ja, idag värker musklerna som bara den och ikväll ska jag satsa på att lägga mig tidigt för imorgon är de skola idag. Frisör hela dagen, kmr ha ett klipprov så jävlar om de inte går bra. De måste de!
Nu ska jag klippa Andreas lillebror o göra han snygg!
Lovar att nu ska jag skärpa mig i vara lite mer aktiv.
Ciao! ♥

Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback
RSS 2.0