Fort går'e!

Oj, vad fort veckan har gått,
har haft grymt kul men så slut har nog nog aldrig varit som jag är nu!

Jag stormtrivs ännu mer nu, haha!
Jag får massor utav saker att göra:
  • Sortera bland färgtuber och permanent flaskor
  • Städa i salongen tex. sopa hår
  • Tvätta perm. spolar
  • Ta bort läggnings rullar
  • Schamponera kunder
  • Skölja/tvätta ur färg/blekning
  • Hjälpa till att göra slingor
  • Göra slingor med hätta på frisören i andra salongen
  • Svara i telefonen, ta tidsbokningar
  • Ta emot kunder, serva fika till kunder
Sen är det säker massor mer jag inte kommer ihåg just nu ;)
Nu är de lov och jag ska vara hundvakt från tisdag till fredag åt pappa och bo i hans lägenhet.
På tisdag ska jag även på jobbintervju på Coop Extra, får se vad som blir!!

Veckan efter lovet ska jag även ta dit någon egen kund och klippa, så är någon intresserad tveka INTE att höra av er.
Och jag får ju handledning när jag behöver så de kan inte gå snett :)

Nu ska jag mysa framför TVn sedan ut me vovven,
Ciao! ♥

Kommentarer
Fanny

Åh min lilla älskling vad fin din blogg är o vad duktig du är :) fan vad mkt du får göra, ska inte ljuga: jag är avundsjuk! jag får typ inte göra nåt!

tkr vi ska ses snart? <3



Blogg: http://fannywinqvist.blogg.se/
2010-04-03 @ 11:21:15
Ida

Vad du är gullig pussgurka!

haha, söt du är! jaa asså jag är skit glad att jag får göra så mkt, men sen står jag ju också och kollar på :)

De tkr jag me, jag o andreas ska va i pappas lägenhet från tisdag men aa de är ju bara att du kmr förbi :) <3



Blogg: http://idaemiliah.blogg.se/
2010-04-03 @ 12:56:43
Fanny

Ja så får ja träffa andreas me :) ja har inget som helst planerat överhuvudtaget alls på lovet förutom att plugga ;)<3



Blogg: http://fannywinqvist.blogg.se/
2010-04-04 @ 21:52:23
ida

Hahah, aa. Men saken är att nu ska vi tydligen hem igen pappa kmr hem, men du kan ju kma över någon dag. Inte tisdag för då ska jag på intervju men annars (Y) Plus att Pirre kmr över när du gör de ;) <33



Blogg: http://idaemiliah.blogg.se/
2010-04-05 @ 11:33:10




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback
RSS 2.0