funkar igen, kör torsdag!!

Vet inte varför de inte har funkat att gå in på bloggen..
Men nu gör de ju det!!

I torsdags hade vi uppsättningar på schemat i skolan. Jag lyckades göra två bra faktiskt. Tog kort på en utav dem, tänkte att ni kunde få se den.











Tuff va?!

Det enda jag inte blev nöjd med är att våra dockor är så sjukt dåliga så de spretar hår överallt hur mycket man än sprayar med hårspray.

Efter lunch på torsdagen hade jag en 6 årig tjej som klippte av sig håret till en kort page, måste säga att det vra modigt för att vara så liten. Sedan en herrklippning som var en bror kompis, han vart sjukt bra han med.
Nu är de lov ifrån frisör ska bli skönt.
Vill man göra något med håret under lovet får ni höra av er så får jag se om jag kan klämma in er.
Kan färga, slinga och klippa hemma. Tona håret kan jag inte då jag inte orkat köpa hem saker till de.

Ciao! ♥

Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback
RSS 2.0