jobb sova jobb barnvakt sova bondeland

Ja, som ni ser på rubriken går allt i ett såhär i dagarna innan jul.
Men de är precis som jag gillar de, fart o fläng.
Igår jobbade jag 7-10, älskar de passen i kassan folk är så underbara på morgonen. Bra start må ja säga.
Efter de åkte jag och fixade hår sedan satt barnvakt åt min kusinvitamin Ebba. Hon är allt för underbar, finns ingen gladare unge!
Nu sitter jag i mjukisar, hello kitty sockar och en stor tröja och ska snart byta tröja sedan åka till bondeland. Det är Sturefors för folk som inte vet.
Sanna jag och Sara ska baka julgott plus att min och Sanna's hundar ska bli bästa vänner precis som vi är. Bra plan, kommer den fungera? De återstår att se...

Nu springer Maiya runt och kastar leksaker omkring sig, det betyder att jag måste lägga på ett kål för vi ska ut o fylla på mitt busskort!



Juste! Löshåret är borta, sätter i de en annan gång, fast då får nog Johan göra det...

Ciao! ♥


Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback
RSS 2.0