djur idag!

Vad jag är dålig på att uppdatera! Men nu är snart alla uppgifter med skolan slut och skolan är med snart slut också ;)

Tänkte visa lite bilder på min älsklingar jag har hemma just nu. Igår var Frida här och hjälpte mig städa hos dom, och vi var såklart awesome! Typ som hela vår helg varit! Säger fyra ord, JAG ÄLSKAR FRIDA MASSOR! ♥ Bäst är hon!
Aee, nu ska ni få se min snusmongon jag har ;)

Rufus & Trikki



Rufus är min Leopardgecko Hane som är runt 4-5 år.
Han är en sur och skygg jäkel. Går att hålla i men han är inte pålitlig,
han hoppar rätt ut i luften. Lite smått självmordsbenägen sådär:)



 

Sen har vi ju Trikki, hon är en leopardgecko hona alltså Rufus flickvän,
hon är världens snällaste gillar att bli upplockad då och då och bli klappad.
Hon är den jag kan låta folk hålla i. Måste nog säga att hon är min favvo utav dem,
trotts att hon är så grymt trög ;)








Pop & Corn



Här har ni Pop!
Det här en min Nathalråtta hane, dock klassas dom som
möss men heter råtta. Fråga mig inte varför.

Köpte han och hans flickvän förra veckan. Skit söt!
Pop ägnar sig mest åt att hoppa runt i busen och klättra,
sen äter han som en gris, sitter och mumsar jämt!



Sist men inte minst har vi Corn!
Hon är en Nathalråtta hon med,
hon sover mest på dagarna eftersom
att de är nattaktiva. På nätterna springer hon mest
runt, klättrar inte som en galning vilket Pop gör.
Hon älskar även torkade bananer.



Visst är dom inte urgulliga allihop?!
Nu väntar jag och hoppas på att jag får hem min älskling häst till Sverige igen.
Då har jag alla bebisar hemma, eller aa Luuk lär vell stå i ett stall ;)

 



Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback
RSS 2.0