..

Helgen bestod utav Jobbet Jobbet och Jobbet!!
Trotts att det kan vara helt hektiskt och stressigt så tycker jag faktiskt de är väldigt kul och jobbarkompisarna är super! Haha, vuxet de där kändes att säga sådär ;)

Min älskling kom också hem ifrån göterborg igår, han hade köpt en Body Butter och en Body Scrub som luktade Kokos, mmh ! Även en skit söt kopp som det stog chocolate på, passar ju mig eftersom jag jämt gör varm choklad eller dricker O'boy. Så igår myste vi, såg på TV och käka Pizza, helt värd söndag.

Idag har jag varit och köpt en liten "godispåse" som jag ska ha när jag tränar Maiya. Hon stannar här nu, så nu är hon MIN, woho! Roliga var att när vi väl var ute och träna sket hon i mig och godiset allt annat var mycket roligare.. Knäpp är hon, ska leta upp en agillitybana som jag kan få träna henne själv på och se om hon tycker det är kul och gör hon de ska jag nog köra lite kurser med henne, fast första ska vi lära oss att man skäller inte på andra hundar och göra henne mer "stadsvan" så fokus kan hamna på mig en liten stund i alla fall.
Nu är hon iallafall jätte trött och sover, lite energi försvann ute. Då klarar hon sig tills jag kommer hem från jobbet igen.



Funderar på att göra om layouten, men jag är värdelös på de så jag måste hitta någon vänlig själ som kan hjälpa mig, jag är bara datahacker ibland ;)
Ciao! ♥

Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback
RSS 2.0