nah nah nanananah

Outch, helt slut hela jag.. Och jag har en jävla ångest som heter duga på axlarna.
Jag vill inte börja tvåan längre.. Jag är dö nervös inför frisörlektionerna med nya lärare plus att jag har inte har en praktikplats.. Jag måste hitta en ny och liksom jag vet inte vart?!
De var på G att jag skulle vara på ett ställe men sen var hon ensam om praktikanterna och ingen ville hjälpa till och eftersom de redan hade en elev så då sa de nej, fuckshit!
Jag vet verkligen inte vart jag vill vara nu längre heller..
Och nej absolut inget fel på min förra praktikplats mer än att det var så litet och visst det var jätte kul att vara där på praktiken men jag vill se mer, inte tantklippningar vilket det bestod mest utav tyvärr. Och i mitt val av praktikplats är jag verkligene ego och tänker inte tänka på folk omkring mig vad de tycker om vart jag hamnar, dock behöver jag hjälp att komma på en bra salong jag vill vara på. Skulle ju helst vilja vara på en i stan som är stor så att man har möjlighet att flörta till sig jobb efter gymnasiet.
Kontakter is it!
Har ju en till frisör i släktet men där är en annan i min klass så där vill jag inte vara även om jag fick.
Jag känner mig helt panikslagen, visst det finns massor salonger i stan, men eftersom äckliga JB har 30 jävla elever så är ju stan ganska begränsad om man säger så. Jävla skit skola är fan JB finns inte jobb till 48 frisörer i Linköping, snacka om att dom vill tjäna pengar på eleverna och sen förstöra deras liv!



Bilder kommer senare idag, lyssna sönder min älskade låt sålänge!
Ciao! ♥

Kommentarer
ninna

Har du kollat salongen ute hos oss i Lambohov?

Jag vet inte hur den är men tror den är ganska OK!

kramar ninna



2010-06-21 @ 16:06:32
Ida

Jag får kolla, om du inte menar den i Mjärdevi för där var en i klassen redan :)<3



Blogg: http://idaemiliah.blogg.se/
2010-06-21 @ 21:17:54




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback
RSS 2.0