shoes

Jag har köpt världens finaste skor!
349 kr på Skopunkten, liksom va?!
Jag hittar aldrig skor där, hittade faktiskt två, men mitt andra par är jag så arg på att de finns inte, för de gav mig hur mkt skoskav som helst mellan tårna! </3


To die for...



Samma dag köpte jag även en Jeans Skjorta från ginatricot, en blå bomulls skjorta H&M, fynda på Bik Bok ett vitt snyggt linne 39 kr ;)
Eftersom att de ser mörkt ut på hästfronten funderar jag på att shoppa upp alla mina pengar på tisdag med Bella, ska även fika med Isabell den dagen.

Och ni ska veta hur mycket jag saknar min brud.. Hon har åkt till Dalarna eller något mot sin vilja och kommer inte hem fören den 28:e eller senare :o
Vi som inte ens hann ses veckan då hon åkte, awesome glädjen finns icke... För er som inte listat ut de är det Frida jag talar om, men hej och hå! Så fort hon kommer hem blire det röjj i mina nya skor hon i sina high heels, klackarna i himlen, hus i helvete! :)

Hihi, älsko!

Dags att lägga sig, jobbar imorgon 9.45-16.15, bouhyeah! ♥






Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback
RSS 2.0