Dags att sätta igång?


Dags att sätta igång bloggen tänkte jag nu när jag fått den fixad osv..

Mitt namn är Ida Emilia och jag utbildar mig till att bli frisör.
Jag går min första år på Anders Ljungsteds Gymnasium, där har jag min helt awesome klass och mina alla lärare!
Mina dagar i skolan är långa tuffa och inte min skit tuffa!
Men folket gör att man står ut ;)

Tänkte att i min blogg kan ni följa mig på min väg in i frisör branschen,
få lite smaskiga tips och en inblick i mitt lilla liv ;)
Som studerade Frisör ändrar jag håret ganska ofta och sen jag började har jag gjort dramatiskt förändringar,
och de lovar ja att ni ska få se!


De perfekta med att jag startar bloggen nu är att jag är börjar min praktik nu på måndag.
2 veckor i en salong helt underbart!

Ciao!

Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback
RSS 2.0