En dag kvar ..

Uppe me tuppen halv åtta Valpen väckte mig sent idag TACKSAMT!!

Blev en promenad sedan la jag mig tillrätta i soffan och fortsatte läsa i en grymt bra bok, ni borde läsa den.
Hungerspelen heter den skriven av Suzanne Collins, man kan inte sluta läsa!

Dagen ser ut som sådan,
Kl 1, möta min vän Frida ta en promenad för att hämta pappas Hund så valpen o han kan leka.
Senare plugga lite frisör och förbereda inför imorgon.

Guud vad kul de ska bli!!
Så jag har längtat efter praktiken.
Jag har fått reda på att än sålänge ska jag få hjälpa till att schamponera, svara i telefonen,
städa, ta emot kunder och jag får ta dit egna kunder och klippa!
Så om någon vill ha en klippning är de ju bara att höra av sig!
Sen hoppas jag på att jag kmr ha tid att stå och titta när mina handledare arbetar,
man lär sig så extremt mycket utav att titta.

Slänger in en bild på mina två fyrbenta vänner som jag ska spendera stor del utav dagen med!




Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback
RSS 2.0