bilaaaarr

Frida och jag var ju på stan igår, vi såg Johan Palm blev rädda och drog hem typ? :)
Haha, men vi bestämde oss för att gå och köpa popcorn i Braskens. Och båda två dööööööööör när vi kommer dit..
Välka jävla orgasm bilar det var där!
Frida ska såklart tönta sig så när vi köpt popcorn ska vi gå tillbaka en gång till och köpa cola..
Något pinsamt när folket tutar och blinkar med lysena och ropar "brudar" på oss.. Värsta var att när vi gick hem mot mig, kommer den någon grymt heta Toyota Supran och gasar förbi, ljuden bah! Oh, vi dog dog och dog! Hahah, senare på kvällen gick vi ner och skulle köpa cheese på Donken. Då såg en ett par till jävligt fina bilar, vi var som barn i en godis affär :D
När vi sen går hem väljer någon och tuta precis när vi går förbi på frida och mig. Frida skriker som en gris och jag höll på att dö av garv, äh kul vare och värd kväll! Vi ska nog gå ner dit fler gånger och hitta nya bästa vänner ;)
Nu ska jag åka o jobba, Ciao! ♥


Typ sådär såg ju Toyotan ut, gaaaaaanska fejnt!


Kommentarer
linn

okejokej, har köpt biotin nu till att börja med och ska kolla hur det blir ;)



Blogg: http://terika.blogg.se/
2010-05-26 @ 20:53:24




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback
RSS 2.0