blondiie ?

Jo men visst, då var man korthårig och blond..
Men fel blond, ursch! Blir att färga om snart igen och fixa till de, helt fel färg för mig just nu...
Ett helvete var de att fixat me, men det berättar jag om när jag har tid. Kommer även lite bilder då med. Dessutom är jag skyldig skolan lite pengar för all färg och blekning som har och kommer gå åt hihi (a)
Så sjukt trött nu, jobbat hela helgen, sovit dåligt och ikväll slutar jag 22.15 nej ikvälll kommer jag sova gott och jag hoppas att jag och bella blir lediga onsdag med så vi är lediga ons, tors, fre, lör, sön... Skulle vara skönt att slippa skolan måste jag säga.
Nog med min klag, nu ska jag städa och sedan cykla iväg till mitt jobb där jag säkert kommer bli utskrattad, men sånt är livet ;)
Kort och snabbt inlägg!
Ciao! ♥

Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback
RSS 2.0