ingen dator :(

Min dator har blivit kaputt och har bestämt sig att göra skrikpip höga ljud när man sätter igång den. INTE OK att sitta vid då!
Så jag har ingen dator , därför den dåliga uppdateringen. Jag som hade tänkt att lägga in bilder osv ...
Ajja hoppas den lägger av snart så jag i alla fall kan lägga över alla bilder och liknande på den externa hårddisken lr va de heter ;) Ingen data hacker är jag iaf!

Imorgon är jag ledig, gött! Då blire hamnfestivalen med Frida, o vi kör nog ej nyktert ;)
På lördag blir de samma sak, dock tror jag att Bella och jag kör nykter, lite halvf i alla fall. Innan festivalen ska bella och jag bleka varandra, bella ska ha lite slingor och jag ska inte vara pissgul längre!!  Känner att det blir nog en bra helg, om vädret håller sig iaf ;)
Jobba söndag också!

Vi ses :)

Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback
RSS 2.0