panikångest

Mitt huve går på högvarv och jag hänger inte med ett dugg!
Jag ska helst vara på fyra ställen smtidigt och göra 14 saker samtidigt, jag vill bara lägga mig ner o sova..

Ikväll nu kommer Maya, ska träna lite med henne sen kommer Johan som jag ska klippa. Eventuellt kommer Bella till mig men jag venne.
Sen har jag klippt av mig håret idag, och de är inget kvar typ, skönt att bli av med permanenten men aa kort äre och världens fulaste färg, hoppas på att fixa de snart också.
Imorgon är de helt kaos för mig, mamma och hennes bästa vän ska på återträff med dom från 9:an, jag skulle såklart fixa håret. Vilket jag nu inte kommer hinna då jag ska vara på "Ljunkan på stan" från kl 12 och mammas kompis flyg landar klockan tolv och sedan åker de kl halv fem igen och jag lär inte vara hemma förens halv fem, lyckat!
Sen ska jag åka och jobba 18-22.15 inte nog med de ska jag jobba från 09.45-16.15 på söndagen också...
Då jag har 100000 prov och uppgifter som måste göras, egentligen borde jag hinna träna mer med Maya i helgen men vilket kommer skita sig direkt.
Jag hatar när det blir så här mycket, jag blir inte effektivare. Jag blir bara stressad och stänger av. Jag orkar bara inte för att det blir för mycket känns det som.
Men, jaa jag lär väl bli en städare om nått år för skolan, den går åt pipsvängen...

Kan någon bara byta liv med mig ????

Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback
RSS 2.0