plugg plugg plugg

Har så jävla mycket plugg just nu!
Drömsalong, Hår och Färgprov, Bildx3, Egelska uppsats har säkert glömt nått men shit!
De är alldeles för mycket för min ärthjärna just nu ..
Hästar skola jobb och folket, för mycket på gång och skolan har jag bara lust att hoppa av. Har endå inget kvar i frisör nästa år då vi byter lärare kommer säkert få nån som bara säger att allt är bra eller någon som inte lär oss nått, ångest över tvåan? Jotack! Nej, lusten är helt borta!
Äckliga jävla facket!

Visst bra med utbildade lärare, men i hantverksämnen tycker jag fan inte de ska spela roll kan man så kan man, dom kan ju komma och sitta på någon lektion och se att de funkar, men nejdå! De blir vell för jobbigt för latmaskarna!

Ursch, känner mig så sjukt negativ just nu men de får folk leva med!
För just nu skiter jag i vad folk tycker och tänker!

Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback
RSS 2.0