Prov, prov och gissa vad?! Prov igen!

Två nationella och ett dataprov idag, toppen (Y)
Naej, jag tycker det sög faktiskt.
Tycker nog endå att engelska proven gick tusen gånger bättre än dataprovet, Excel in my ass!
Men, när jag slutade idag åkte jag och mamma o handla skor te mig. Ganska nice var de, ett par svarta och ett par vita helt vanliga skor. När vi kommer hem kommer min lill kusin och hennes föräldrar, de blir käk och fika.
Frida min vän kom även över med sin lillebror som ville bli klippt, snygg kille blev de!!

Nu har jag nyss varit ute och solat solarium igen med bruden, jag tror att vi båda två fick lite panik i söndags när vi insåg hur bleka vi va efter denna jävla istid som har varit...
Nu är jag iaf någolunda brun och insmörjd med Dove Summer glow. Den är perfa! Men gör inte som Frida och glöm tvätta händerna efter så det ser ut som du kört ner händerna i skit, tro mig de va ingen vacker syn ;)

Förhoppningsvis ska jag träffa min största kärlek i hela världen i helgen eller nästa vecka, Locino

 



Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback
RSS 2.0