Röd dag = massa OB

Ska jobbar 12-18, saftigt med pengar med långpass och OB eftersom det är röd dag!
Det är den enda fördelen med att jobba, desutom är det ett sånt skitväder så jag överlever nog..

Min underbara mamma ska också köra och hämta mig till och från jobbet, bäst är hon!

Igår efter 1 timmas lektion i skolan följde Bella med mig till Zesmar's Hunddagis och hälsade på Annelie och Michelle! Träffade några utav hundarna som varit där när jag jobbade där Sommaren 09. Och några som var på Hundiz Sommaren 08, mysmongon är vad hundarna är. Älskar att vara på Dagiset, Annelie är så härlig och de är så slappt där man kan bara hänga och snacka o bara va. Jag älskar de! Måste se till att jag hinner åka dit mer, förjävligt länge sen var det jag var där innan igår...



Annelies Bääs! :) Knashund är de där!

Ciao! ♥

Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback
RSS 2.0