Sliten?

Jovars de är jag, känner mig helt trött i kroppen.. Har försovit mig två dagar i rad. Nu är det verkligen dax för sommarlov.
Idag slutade jag 11.45 då vi inte hade bild, bra och SKÖNT! Då hinner jag plugga, vilket jag måste göra i mängder!
Har ett fördjupningas arbete på engelska som måste bli klart ikväll för de ska inlämnas imorgon. Sen har jag en data uppgift att skriva sen en uppgift i Försäljning och Service sist men inte minst ska jag måla ett landskap till bilden.. Yey! Eller inte jag hatar bild!

Jag behöver en modell som vill klippa sig, det är helt valfritt hur du vill ha det. Man få mer än gärna ta med ett BRA kort på hur du vill ha det så ska jag fixa de. Behöver göra lite mer kundönskningar känner jag. Och är du modell i skolan för mig så kostar klippningen gratis (Y)
Tid och datum är 24/5 kl 10.30 Först till kvarn, hör av er! ;)


Snygg, lättskött och Chic frisyr!

Om jag hinner tänkte jag även tipsa om en hårprodukt ikväll så håll utkik!
Ciao! ♥

Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback
RSS 2.0