solarium bränd

Men visst är jag de, sola två dagar i red PLUS att glömma stänga av Boostern efter halva tiden. Ingen höjdare direkt. Så jag har smörjt in mig i Aftersun från Yves Rocher, och jag bara älskar den! Luktar så jävla gott och minskar smärtan direkt! Finns även en stänk brun utan sol i den ;) Min nya BFF! <3





Förläng och försköna din solbränna.
Du får en jämn, gyllenbrun och skimrande solbränna redan efter några dagar i solen med efter-sol med förlängande effekt .

- Dermatologiskt testad.

Extra plus: Dess mjuka och behagliga konsistens, som innehåller en liten dos brun-utan-sol, ger snabbare en harmonisk färg, som varar längre.


Just nu på deras hemsida kostar den 69 kr, näst intill inget tycker jag.
www.yves-rocher.se



Ett tips lite sådär lagom till sommaren ;)
Nu ska jag käka och försöka powernappa lite innan jag ska jobba kl sju.
Vi höres!
Ciao! ♥

Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback
RSS 2.0