24

Gillar att jag får en fet lön ifrån stallet imorgon, mmmmmh :*

Nu ska jag bege mig till skolan och sätta i löshår i min vän Bellas hår. Kommer bli jätte bra hoppas jag!
Mitt är fult som fan fortfarande, funderar seriöst på att ta bort de..
Igår på jobbet var de pinsamt att gå utan mössa, på praktiken fick jag ha den men på coop kan man inte jobba med mössa.
Igår på praktiken gjorde jag en färgning på mamma och sedan på Johans bästa tjej kompis gjorde jag en färgning och grundklippte henne åt Johan då han hade kund samtidigt. Klippte "Johanstyle" vilket innebär att du gör inte alls så som du har lärt dig att göra. Fan vad jag garvade. Alltid ska man lära sig någonting nytt ;)

Nu ska jag hinna med min andra buss, pusshuss ♥

Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback
RSS 2.0