börjar med löshår!

Och de kommer jag göra!! ;)

I onsdags satte jag i löshår i skolan, jag valde att sätta i med microringar. Som ni kankse redan vet finns det många olika sätt att fästa löshår, keratin, tape, clips osv ..
Jag hade mina PA flickor som gjorde det på mig, Johanna Bella och Hanna.
Dom skötte sig så bra så.



Nyfikna damer, Malin och Lovisa.
Min klass har aldrig varit normala och de kommr vi aldrig att bli! <3

Tog en jävla tid att sätta i då skolan inte hade fixat rätt verktyg, men man tager vad man haver och gör det bästa utav'et! Jag tror vi vart klara lagom till halv tre och vi börjae runt nio. Plus att vi hade lunch däri mellan.



Gillar Lady GaGa lockarna, håret är inte inSKÄRT!

Visste ni de? Man ska skära in löshåret i det riktiga, inte bara sätta i de, gör man inte det ser de så oerhört FAKE ut! Vilket vi inte gillar, eller hur?!

En lärare på skolan skulle skära in mitt hår...
Jag har inte gått utan mössa sen dess, jag blev så sjukt missnöjd, tyvärr.. Jag hoppas och ber att min handledare på praktiken har lust att hjälpa mig på tisdag. Annars måste jag bege mig till min moster som är frisör så får hon hjälpa mig. För skolan får inte röra det igen!!



Just nu går jag runt såhär om dagarna, borde nog köpa fler mössor om detta ska fortsätta ;)

Men men, man måste pröva allt. Får se om jag beställer mer hår ifrån Baldacci istället som vi var på visning hos. Dock kändes den inte så givande då både Johan och jag sett det förut men det var kul endå.
Kommer ett nytt inlägg snart igen, då är det uppsättning ifrån i Torsdags!!
Ciao lovers! ♥

Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback
RSS 2.0