emoinlägg


idag är jag verkligen helt deppig, det är både konstigt och så jävla tråkigt!
Oftast brukar de försvinna men idag har de tydligen kommit för att stanna..
Hela dagen har varit helt seg tråkig jag har varit helt hängig, borde gått en jätte lång promenad med Maiya men orkar verkligen inte. Sånna här dagar behöver jag Frida och vart är hon?! Joo, mitt ute i ingenstans... Bara för att hon behövs. Hon hade tagit med mig på världenspromenad och jag hade mått så sjukt mycket bättre efter.
Ibland hatar jag att jag är så beroende utav folk, eller rättare sagt mina närmsta vänner.

Idag hade nog varit en perfekt dag att ha en häst, min finaste Locino eller bästa Bellafonte. Jag fattar verkligen inte hur ett djur kan ge mig en sådan lycka. Men det kan dom, trot eller ej.
Nej, på tal om min Lukie ska jag nog slänga iväg ett mail till han underbaraste ägare Frankiboi, saknar den där tysken. Ska övertala honom att flytta hit igen, hehe lättare sagt än gjort!

Locino och Frank
(Franken och Luuk)


Puss o en kram!

Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback
RSS 2.0