timeout

ajajajaja är nog de minsta man kan säga,
är så trött på det här. Testerna är inte klara än så innan jag får nått för smärtan måste dom bli klara, suck! Finns inget som hjälper heller inte panodil, ipren, bamylkoffin osv ..

Jag bet ihop idag och tog mig till praktiken på min studiedag, kändes bra efter ett tag faktiskt. Jag fick något annat att tänka på så smärtan släppte en del. Hel mysig dag var det, fick vara lite bebisvakt åt en kund som hade med sig sin son. Annars blev de att se lite klippningar och färgningar. Var så kul att vara där när alla tre frisörerna jobbade, brukar annars bara vara Johan och Therese men idag var Jenny där med så fick se hur hon jobbade med.
Vi pratade och diskuterade lite om visningen på fredag, så jävla kuuul!
Vi ska fixa och trixa, jag och en annan elev dom har på praktiken ska vara deras högra hand och fixa allt möjligt. Efter visningen blir de mingel och bubbel, dock inte för mig. Men jag får ju mingla i alla fall! ;)
Jag ska fixa bilder jag LOVAR. Ni ska få se hur grymt det var senare!!



Imorgon är det frisördag i skolan.
Vi ska ha folieslingors modell på förmiddagen, en vän Rebecka ska sitta modell åt mig. Asgulligt utav henne att hon tar sig tid. På eftermiddagen är det vanligt kundpass, vi får se hur det ser ut för min del, har absolut ingen aning om vad jag har för kunder, spännande!!
Ska nog be någon i klassen att klippa mig med, ser ut som en kråka!!
Mitt hår ser så risigt ut, eller det ÄR de! Fy skämms Ida, du ska föreställa en frisör!
Haha, nej då men någon måste klippa mig imorgon, annars gör jag de själv.

Nu måste jag fixa lite, puss och kram! ♥

Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback
RSS 2.0