men tjenaaaa

hahah, har inte orkar blogga på hur lång tid som helst?!
Känner att jag kanske borde ta tag i det här igen då folk börjar låta irriterade när dom säger " du uppdaterar aldrig bloggen längre"!
Wooops...
Life is hard. Nevars!
Just nu jobbar jag både på Coop Extra och i ett nytt stall med nya hästar, hittat en 3 åring jag bara dör på.. Vill ha den så sjukt gärna, Bellafonte in my ♥

Frisör fronten är helt underbar! Kan inte vara mer stolt eller nöjd över min praktikplats på Lundgren & Haagaard by Kadus.
Johan, Jenny och Therese är helt underbara hela bunten!!
Ska även få hjälpa till på Make Up Store's Extreme Tour, salongen ska göra håret.
Det kommer vara så jävla grymt!!!
38 modeller stora hårskapelser och packat med make up! ♥

Nu ska jag sova för imorgon kommer brudarna och vi ska göra projekt arbete, ni kanske får lite sneakpeak på vad vi gör?
Ciao my lovers! :*

Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback
RSS 2.0