mobiljävel

kollade statusen på min mobil vart den är osv.
För er som inte vet lämnade jag in den på lagning i fredags då skärmen har börjar leva apa helt enkelt. Jag hatar Sony Ericsson så är det bara! Fick någon lånetelefon med, Huawei...
Liksom vad fan är de ?! xD
Den är helt värdelös! Jag har fortfarande inte lärt mig hur man gör nya ord på T9. Sen är touchen HELT VÄRDELÖS den reagerar inte och den hänger sig. Nej fy fan!

Just nu är min mobil klar på Verkstaden och nu hoppas jag verkligen att den är klar tills måndag klarar INTE av den här Huaweien längre..
Jag vill nog köpa en ny mobil..
Hade en blackberry var jävligt nöjd med den och sen gick den sönder skitkul! Köpt ifrån Portugal, och ingen garanti, och Sverige är sämst på blackberry så den ligger så fint i min hylla på rummet och väntar på att jag ska orka fixa med hemförsäkring osv till lagning.
Tror de är billigare att köpa en ny ;)


                            
                                        (Mobilen på lagning)


Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback
RSS 2.0