snart så!

Sitter just nu och väntar på fröknarna Isabella, Johanna och Hanna.
Projektarbete för hela slanten blir det idag, styling, foto och de kommer vara skit kul!!
Det vet jag redan ;) Mitt vardagsrum kommer för en dag vara en fotostudio, nu blir ni nyfikna va?

Vaknade vid nio idag och har städat hos musmamma med ungar och även börjat städa i terrariet hos mina fyra darlingar. Hjärnan går på högvarv just nu, köpa häst, ta på foder, hur ska jag få med min mor och far osv.. Ibland är de inte lätt att vara en tokig hästtjej. Håller även på att smida planer för att få Frank tillbaka till Sverige, mohahaha ;)

Nej nu ni ska jag fixa lite och klä mig lite anständigare är bh o trasiga kortbrallor!
Ciao lovers! ♥

Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback
RSS 2.0