Visning!

visningen igår var HELT GRYMM!!
Dock har jag inga bilder än, det kommer senare när jag snott dom av alla, hehe ;)

Jag hjälpte till med att göra hår, stog som assistent åt mina frisörer osv osv..
Det var grymt att se modellerna i alla kläder, sminket och de awsome håret ;)
Tråkiga var att innan showen börja fick dom stå i ett trångt utrymme så dom slog emot varandra med klänningar och hår, så de låt inte exakt lika snyggt som de gjorde ifrånbörjan men de var inte fult för de ;)
När modellerna gick sin finalwalk och klappade händerna gick salongen och Make Up Stores make up artister upp på catwalken gick walken efter klappade händerna sen fick vi gå av, det var de pinsammaste på hela kvällen, efter en heldag med spring slit osv känner du dig inte så jävla snygg xD



NU hoppas jag att frida kommer snart så vi kan gå med mitt nervvrak till hund :)
Love yah! ♥

Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback
RSS 2.0