got wasted

Igår fick hästen nya skor, blev SÅÅ mycket bättre än när min förra hovslagare gjorde det.
Kan verkligen rekomendera Bea, grym tjej!!

Frida och jag förfestade och gjorde oss i ordning hos mig asusual. Vi är bäst på de.
På bussen kom jag på att mina svarta heels var hos pappa så vi svängde förbi där en stund innan vi kom till ågatan. Dansade gärnet på Pitch Black och knuffade iväg äckliga pojkar. Lurade även ett gäng att vi var 95:or ifrån Sthml, så sjukt lättlurade människor.
Ajja, pitch är faktiskt inte så roligt men men what to do? De är lite högstadie disco på det hela.


Bitchen ifrån igår ;)

Idag ska min man och jag ha en riktig myskväll, göra god mat, tända ljus och god dricka. Love it!

Ciao! ♥

Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback
RSS 2.0