the lucky part of my life

Idag bara va en sån dag hur det bara slog mig att jag faktiskt har det finaste i världen i mitt ägo!



Jag kan fortfarande inte förstå hur vi mitt inatten åkte till Tyskland och åkte o hämta min kille, en 24 timmars resa jag aldrig kommer glömma..
Jag kan inte fatta hur de jag alltid velat ha det mest står i stallethos Ylva och är min?!
Han står med mina fd medryttarhästar och är kompis med dom. Liksom han är i Sverige fast inte med Frank utan med mig?! Hahaha, galet underbart <3
Det tråkiga är att vi fick inte ha så kul ihop förens att han blev dålig.. Just nu är han halt och har haft  tecken på fång, så nu får han gå i en mindre hage med Bathal. Tur så trivs de bra ihop de två, känns bra måste jag säga. Men han blir bra snart hoppas jag. Och tar det tid så får det göra de, det viktiga är att han blir bra mitt lilla hjärta ♥


Mina älsklingar Maiya o Locino.

Ciao!♥


Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback
RSS 2.0