redheaded saver

På Salongen där jag har min praktik (hos den fantastiska Johan) har vi ett nytt märke som är HELT STÖRT BRA!!!
Jag är helt hypnotiserad när vi har provat de nya färgerna, schampoon, styling, aa typ allt!
Ett schampoo som har fått följa med mig hem i veckan är ett rött schampoo, som färgad rödhårig vet jag att den röda färgen släpper så himla enkelt ifrån hårstrået (samma sak med t.ex. gråblond) speciellt om man har ett väldigt slitet hår sen tidigare.
MEN, det här schampoo't är en life saver! Den fyller på med röda pigment så att man slipper ha en halvdassig röd färg, man behöver heller inte va nervös över att tvätta håret för att man ska vara rädd att färgen ska försvinna, utan tvätta och fyll på istället.



Andra schampoon som förstärker färgen är koppar, lila, brun.
Sen finns det även Silverschampoo som får bort den gula tonen i håret.


Montibello finns just nu endast hos Co Haagaard i Linköping, eftersom att vi är FÖRST i Sverige med det här märket, tjiiho!!



Kommer med fler tips om det här frisörmärkets superbra produkter later on!


Ciao! ♥

Kommentarer
MsSophie

Tack för bra tips!



/MsSophie

http://www.improveme.se/mssophie



Blogg: http://www.improveme.se/mssophie
2011-09-19 @ 14:51:41




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback
RSS 2.0