onsday

Idag är jag på dåligt humör, och inget går som jag vill!
Kunde inte rida pga vädret o hästen va i hagen så han är skit jobbig då, sen insåg jag att jag kommer aldrig palla plugga teorin till körkortet så inget sånt blir de, jag trodde att jag hade mer pengar än vad jag hade på kontot så de sög hårt. Jag vill heller inte gå i skolan för den suger, skiter i om det bara är ett år kvar, fortf ett år till utav mitt liv. Min mage är kaputt så jag har ont helatiden och tabletterna tar bara bort kramptopparna så jag har ständigt ont i magen. Jag får inte mina ödlor sålda för folk är cp. Och för att jag blir så trött på allt orkar jag inte ta tag i något eftersom att jag alltid har sånt oflyt. Blablabla gör inte dig själv till ett offer, JAG VET! Men just nu är de allt jag kan göra pallar inget annat.
GÅ O DÖ

Naeva?!
Dags att rycka upp sig.
Det gör jag genom att äta wasabinötter, jag klarar inte av starka saker egentligen, men tuggar man långt bak i vänstersidan känner man inte det starka på samma sätt (Y) supert!!
De är bra med stark mat för magen har jag med hört, hmm...




Nu ska jag spela lite skitspel sen söva, ska upp tidigt t stallet sen käka frulls hos fadern.
Ciao! ♥

Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback
RSS 2.0