loosehär

Ligger och funderar på hur jag ska göra med håret. Löshåret är ju helt underbart fint, men tar ju sånt tid. Och jag är inte den med tid kl 8 på morgonen. Snabbt och lätt ska det gå. Jag har annat att göra, som att fixa andras hår.. Haha, typiskt mig att sätta alla andra före en själv.
Satte i nytt hår i fredags hos Johan på salongen, alltså det blir ju så bra jämt men kände den här gången att vi behöver sätta i lite mer så de är beställt och på G.

Meeen, gick utan i torsdags.. Det var den konstigaste känslan jag haft på länge. Jag hade ju inget hår på huvudet kändes det som. Måste endå erkänna att mitt hår hade blivit galet mycket längre än vad det var när vi satte i ifrån början i december.

Så hur ska fröken ha det? Tror jag kör på löshåret tills jag tagit studenten, sen borde ju mitt hår blivit ganska mkt längre. I wish ...

                                        
                                                                        inget löshår, ganska långt endå.

         Ciao!♥

Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback
RSS 2.0