2012

Bloggen har fått vila ett tag medans Marcus håller på att ändra och fixa. Thank you! <3
Tävlingen skiter jag i, tyvärr de blir ju ingen direkt tävling om de bara är två, sorry!

Men nu är det nytt år och nya tag. Jag tänker inte säga att det här året kommer bli mitt år som folk säger, nej utan det här året kommer bara bli sååå bra, förhoppningsvis. Man vet ju faktiskt aldrig vad som händer.
I år kommer detta hända, säkerligen iaf:
  • Jag kommer bli egen företagare
  • Tar Körkort
  • Ut och tävla med hästen
  • Ta Studenten
  • Åka Utomlands
Aah, en del blev de iaf. Ser fram emot det här året och hoppas att allt kommer gå bra med både mina och era andras planer inför året 2012.


Dålig iPhone bild, men Jossan och jag var faktiskt fina på Juldagen, som var en förjävla rolig kväll!

 

Ciao! ♥




Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback
RSS 2.0