dollydolly

Sitter hemma lite halvt bakis och ska snart till jobbet, blir nog bra de. Vilken kväll det var! Jag hade druckigt alldeles för mycket innan vi ens kom till stan, vi var på city bowl en stund tog varsin öl. Gick till 55:an, tror jag tog sedan stämpel på platens. Var så galet dött när vi kom dit så vi gick till 55:an ett tag till tills Fridas pojkvän och Emil kommit till platens sedan gick vi och hängde där. Hamna i halv slagsmål på dansgolvet, jag var oskyldig den här gången, nu för tiden är frida den aggresiva. Jag skämdes ihjäl och drog med mig henne till vårt bord igen. Min tjej de, värt! <3

 

 


Emil, Frida o Jag

 

I väntan på att bussen skulle komma mötte vi nån materialfysikkille(?) han skulle tydligen doktorera. Alltså hur orkan man?! Jag beundrar folk som orkar hålla på med så mycket teori och plugga böcker och allt. Jag hatar att plugga om de inte är något jag verkligen är intresserad av. Ae, hand up!

Nu måste jag sminka mig måste cykla till jobbet straxt! :)
Ciao!


Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback
RSS 2.0