nakenfis

I fredags bestämde sig Fridan och jag för att dra ut.
Vi söp som svin när vi gjorde oss iordning och jaa, trot eller ej men vi kom i tid till bussen! De händer aldrig annars..
När vi kom in till stan mötte vi upp lite vänner på Platå och va där resten av kvällen, grymt.
En sak jag undrar över är varför alla 30+are tror att dom kan få vilken brud dom vill? Vi hade två st på oss när vi stog och väntade på jackorna, och han gav frida världens sämsta raggningsreplik "Tänk om de inte fanns några väggar och alla var nakna" jag vet inte ens vad jag ska säga om de.. Vart tog "Tjena kexet, står du här och smular" vägen? Jag ser hellre att någon säger så till en så man kan asgarva åt de istället. De han sa gjorde en ju bara äcklad. Fy, tänk att se din gamla fysiklärare naken? NEJTACK, det räckte med de man såg innan...

Hämta tvätten vore en bra idé?
Ciao!♥

Kommentarer
Skogshuggar-Jocke

Kommer inte ens ihåg att vi tog bilder med din mobil......



2012-01-11 @ 18:40:13




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback
RSS 2.0