FIXOTRIX

Gick upp vid halv tio idag och trodde att jag hade kund elva, men det hade jag ju inte! Förväxlat dagarna så jag har kund vid 14,30 idag, smart!
Så jag ringde min kära broder och kolla om han behövde klippa sig och de behövde han så fick lite att göra, han och hans tjej skulle även köpa lite kläder en snabbis så blev en tur på stan med.

Nu så sitter jag på salongen och förbereder inför min smink-konsultation jag har idag. En brudmake för en som ska gifta sig i helgen, ska bli superkul! Gillar att göra sånna jobb ibland med. Här har vi ju allt som behövs och jag får ju lära mig mer och mer av Johan.
 
Efter jobbet idag blir det att följa med Emil och köpa saker till hans lägenhet, det börjar bli så mysigt där! Känns som om att det kommer bli en bra dag idag med, kanoners!
 




När man har det såhär mysigt på morgonen vill man ju bara ligga kvar?!?!
 
Ciao!♥

Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback
RSS 2.0