SWEET FRIDAY

Det är äntligen fredag! Det betyder att jag har mycket att göra men vad gör det, för det är ju fredag?
  • Åka till ÖB för att köpa saker till bossen
  • Ut till Pållen och rida
  • Förbereda inför "tjejkvällen" imorgon
  • TVÄTTA
  • DISKA
  • Åka till Mami och mysa
  • Sova tidigt
  • Handla
Mamma åker till Italien imorgon, bilen mot flygplatsen går 04,15 (fy vad jag är snäll). Men hon ska vara borta ganska länge så vi ska ha en mor och dotter kväll och mysa till det. Min fina mamma ♥
 
Är ganska lycklig eftersom vädret är fint, just nu iaf.. Håller tummarna för att de är så resten av dagen, vill rida ut med Luuk idag. Nu när skon äntligen sitter som den ska kanske vi kan komma igång om hältan har försvunnit såklart. Skulle vara så skönt att få lite rutin på ridningen nu när jag har Jenni till hjälp ett par dagar i veckan. Träna för Monica en gång i veckan, bita i det sura äpplet och börja hoppa igen (jag är en fegis) och bygga upp de rätta musklerna på kräket. För nu ser han så tanig ut, men får ju inte glömma att han rasade i vikt för ett tag sen så ja, de viktiga är att han inte är underviktig och glad.
 
Hela min värd! ♥
 
Ciao!

Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback
RSS 2.0