CLASSMATE

Som jag lovde igår kom jag ihåg (med Alex hjälp) att ta kort före och efter vi färgat henne. 
 
Mene, pang på röbetan då, här var mitt utgångsläge..
 
Före
 

Alex hade inte färgat håret sen innn i tog studenten, vilket är ca 5 månader sen. Så ni ser ju hur ljus utväxt hon ändå har. Hon ville fortfarande vara blond men ville ha varma lite mörkare slingor i det blonda.
Jag valde att använda Oalia'n då färgerna som behövdes fanns och jag ville använda det mest skonsamma alternativen med tanke på att Alex varit blonderad tidigare, inte slita på håret än nödvändigt!
 
 
 
Efter
 

Efter två olika färger och lite foliéslingor i hela håret fick vi det här resultatet.
Jag vart riktigt nöjd, slingorna blev fina och färgen som jag hade tänk mig.
Alexandra blev även nöjd hon och om inte annat så kanske hon hämnas på lördag, haha!
 
 
Nämen nu är de dags att sova.
Ciao! ♥
 

Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback
RSS 2.0