lunchtime

Alltså det här med lunch gör mig tokig.
  1. Jag hatar att äta lunch
  2. Jag är värdelös på att ta med matlåda
  3. Jag vet aldrig vad jag ska köpa för lunch
  4. Det är ett fult ord och låter konstigt
Och det är ännu värre när jag är själv på salongen för då kan inte Johan hjälpa till att komma på nått. Så då måste jag ju göra det själv. Mina val som finns här är Thaimat, Pizza, Ronaldos och Priso.  Och jag vill inte ha nått av de, jag vill inte ha en äcklig sallad, eller en fet pizza. Jag vill inte heller ha thaimat för jag har tröttnat och fika måste jag sluta med. Trots att Ronaldos har bästa fikat i stan.
Haha, snacka om I-landsproblem. I know. Men ändå, det är mitt problem.
 
Så det är ju nästan bara att promenera bort till Priso och se vad jag kan hitta..
Färdigmat t.ex. Felix och Pajer osånt är så äckligt och vi har iga soppskålar så de blir svårt att köpa soppa.

Haha, äh de löser sig!!
 
 
Idag har jag lite klippningar, i like.
Vi har även fått in lite nya varor i veckan som vi kommer ha ett supererbjudande på fram till Jul!
Så nu går ni in och gillar Co. Haagaard på Facebook och håller ögonen öppna.

Ciao! ♥
 
 

Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback
RSS 2.0