121011

Ligger och myser i soffan med katten på magen och hunden nedanför soffan.
Pojkvännen är borta så vi myser för oss själva, annars brukar ju soffmyset vara obligatoriskt här.. Haha!

Jag har satt i löshår igen, TACK JOHAN! Känner mig som mig själv igen, jag passar inte i kort hår och jag trivs inte i det heller. Så nu har jag sagt till Johan att de är förbud att klippa mig mer än topparna vad jag än säger, för jag ångar mig alltid efteråt.

Ser fram emot fredag imorgon!
Den här helgen kommer bli kanon tror jag!
Imorgon efter jobbet blir det fika med Bellabus. Lördag blir jobb på morgonen sedan en heldag med min Sannapanna med shopping, middag och utång. På söndag blir det en riktigt slappardag men mitt hjärta och vårt lilla Zoo! ;)

Ciao! <3


Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback
RSS 2.0